Minunile Domnului Iisus Hristos. Povestite pentru copii

Format: 16.5x23.5 cm
ISBN: 978-606-550-306-9
Status: in stoc

Minunile Domnului Iisus Hristos. Povestite pentru copii

Colectia: Carti pentru copii
Autor:
Editura: Egumenita
Numar de pagini: 120

Le oferim copiilor ca să afle câtă dragoste nemărginită, câtă înțelepciune nemărginită, câtă putere nemărginită a arătat Domnul nostru Iisus Hristos – când a venit pe pământ – pentru ca oamenii să-L cunoască pe Dumnezeul Cel devărat.
Întreaga viață a Domnului nostru Iisus Hristos pe pământ a fost minunată.
Și nu numai viața Sa a fost minunată, ci È™i faptele Sale au fost minunate.
De câte ori iudeii din preajma Sa, în ultimii trei ani ai prezenței Sale pe pământ, nu È™i-au arătat marea lor uimire față de cele săvârÈ™ite de El! Pentru minunile Sale mărețe.
Această uimire, admirare, teamă pe care o simțeau în fața atotputerniciei Domnului, în fața înțelepciunii È™i dragostei Sale, când făcea minuni, îi făcea să înțeleagă că Domnul Iisus Hristos era Cel pe care omenirea Îl aÈ™tepta, Mesia.
Astfel, văzând nemărginitele minuni ale Domnului È™i desfătându-se de darurile iubirii Sale față de oamenii îndurerați, au dat mai multă atenție È™i învățăturii Sale dumnezeieÈ™ti È™i cereÈ™ti.
Și astfel se deschidea calea spre Împărăția cerurilor...

Pret: 16.20 LEI   
  Cumpara


Scrieti o recenzie

Nume:
Email:
Mesajul:
Apreciere:



  Trimite comentariul


(Nu exista recenzii la aceasta carte. Fiti primul care scrie o recenzie!)


Carti similare

Volume apartinand de la aceeasi editura

    • Toate sunt gânduri Toate în viaţă sunt gânduri.Sau mai bine zis, toate de la gânduri pornesc.Tot ceea ce spunem, tot ceea ce facem, tot ceea ce simţim are la bază un gând. Un gând pe care îl prelucrăm. Un gând pe care-l cultivăm. Un gând pe care-l cugetăm.Şi ce sunt gândurile?Sunt ceva creat de noi? Sunt ceva din afara noastră?Foarte greu de determinat.De aceea, pentru a putea să abordăm această temă, trebuie să folosim figuri şi imagini.Să încercăm să le vedem amănunţit, pas cu pas. Am cunoscut oameni cărora le era ruşine să spună că se stresează.Am cunoscut oameni care încercau să ascundă cu orice preţ crizele lor de panică.Am cunoscut oameni minunaţi, care se închideau în casă şi în sinele lor întrucât le era teamă. Le era teamă de simptomele psihosomatice, dar şi de ochii curioşi ai lumii.Am cunoscut oameni care luptau cu fobiile şi cu cumpulsiile lor.Am cunoscut oameni care erau chinuiţi de gândurile lor, oameni războiţi de cugete, oameni care se luptau zi şi noapte cu însăşi mintea lor.Împreună cu aceşti oameni am lucrat. Împreună cu ei am luptat. Împreună cu ei am plâns. Împreună cu ei am râs. Iar în cele din urmă am respirat liberi.Mare lucru e libertatea…Aceşti oameni au fost pricina pentru care am scris această carte, cu speranţa să ajut cât mai multă lume. Cu speranţa să poată respira iarăşi liberi. Oameni care se luptă cu gândurile lor, dar şi cu stresul…

    • „Adolescentul este în pericol să uite elementele esenţiale ale vieţii, fapt ce duce la mutilarea spirituală. Întrucât societatea contemporană şi-a făcut dumnezeu din ban şi din tot felul de desfătări, luptă
      cu consecvenţă şi insistenţă pentru punerea sub tăcere a întrebărilor existenţiale ale oamenilor, fiindcă acestea constituie o frână în realizarea scopurilor ei. Tinerii care iau în serios lucrurile importante din
      viaţă constituie o disonanţă în cercul uriaş al consumismului. Cercul consumismului nu poate lucra cu tineri care iau viaţa în serios, fiindcă imediat asta ar duce la o oarecare simplitate în alegeri. Şi ştim cu toţii
      că simplitatea este singurul drum, dacă vrem, de exemplu, ca mediul înconjurător să fie salvat. De aceea şi spunem că societatea a înnebunit şi trăieşte în contradicţii, fiindcă pe de o parte se face că luptă
      pentru mediul înconjurător, iar pe de altă parte promovează consumul. Fetişismul consumului trebuie obligatoriu să crească încontinuu.
      Capul de lance este televizorul care, în ceea ce priveşte conţinutul programelor lui, se comportă ca şi când n-ar exista copii şi adolescenţi. Dar îşi aminteşte de ei în reclame, unde caută să-i ademenească.
      Foloseşte o caracteristică creativă prin excelenţă pentru tineret – imaginaţia –, pervertind-o într-o imaginaţie consumistă. Prin reclamă se obţine distrugerea înţelesului, astfel încât să se creeze un tineret fără istorie, fără coordonatele timp şi spaţiu, care doar să consume.

watch series