Carte de rugaciuni Manastirea Sfantul Ioan cel Nou de la Suceava. Jubileu 500

Format: 11.5 x 17 cm
ISBN: 978-606-734-160-7
Status: in stoc

Carte de rugaciuni Manastirea Sfantul Ioan cel Nou de la Suceava. Jubileu 500

Colectia: Alte carti
Autor:
Editura: Crimca
Numar de pagini: 514

 „Din mila lui Dumnezeu, cu prilejul împlinirii a 500 de ani de la sfințirea Bisericii „Sfântul Mare Mucenic Gheorghe” a Mănăstirii, „Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava”, a 500 de ani de la sfințirea Bisericii Mănăstirii „Duminica Tuturor Sfinților” - Părhăuți și a 400 de ani de la sfinţirea Mănăstirii Solca, s-a săvârşit tipărirea acestei Cărți de rugăciuni, la inițiativa, cu osteneala şi binecuvântarea Înaltpreasfințitului Părinte Calinic, Arhiepiscop al Sucevei şi Rădăuților.      Textul rugăciunilor alcătuite pentru nevoile concrete din viața omului (112 creații imnografice) reprezintă un rod al ostenelilor Înaltpreasfințitului Părinte Arhiepiscop Calinic. De asemenea, textul rugăciunilor clasice a fost diortosit, revizuit și completat de Înaltpreasfinţia Sa, în colaborare cu Pr. Prof. Univ. Dr. Mihai Vizitiu și Arhim. Paraschiv Dabija, Vicar Administrativ. Dumnezeu, pentru rugăciunile Sfântului Mare Mucenic Ioan cel Nou de la Suceava, să binecuvânteze pe toți cei care o vor folosi pentru a-I aduce laudă, mulțumire și închinare”.

Pret: 43.00 LEI   
  Cumpara


Scrieti o recenzie

Nume:
Email:
Mesajul:
Apreciere:



  Trimite comentariul


(Nu exista recenzii la aceasta carte. Fiti primul care scrie o recenzie!)


Carti similare

    • Tributar eforturilor practice și concrete de a-i ajuta pe oameni în urcușul lor duhovnicesc, Înaltpreasfințitul Părinte Arhiepiscop Calinic împărtășește publicului larg o nouă lucrare sintetică, cu nădejdea că lecturarea ei este extrem de benefică în contextul contemporan.De data aceasta, tema demersului științific și teologic pe care l-a întreprins Înaltpreasfinția Sa este mai anevoioasă, dat fiind faptul că dezbate parcursul sufletului după moarte, aspect care în decursul timpului, din pricina anumitor incertitudini, a generat devieri de la dreapta credință și, implicit, apariția învățăturilor greșite.În excursul său, autorul arată că omul este sortit morții trupești, ca urmare a păcatului și a lipsei de pocăință a lui Adam. Dar cu toate acestea, Sfânta Scriptură ne învață că viața nu încetează după moartea fizică, ci trece într-o existență superioară, în care sufletul, după caz, fie își găsește fericirea și liniștea eternă în nemijlocita apropiere de Hristos, fie este supus chinurilor veșnice.Ca atare, timpul vieții pământești are sens unic: este timpul mântuirii, după cum spune Sf. Apostol Pavel (2 Corinteni 6, 2).Fiecare clipă a vieții se face prilej pentru mântuire, început de sfințenie, ocazie de comuniune cu Dumnezeul Cel viu și întoarcere din abisul împietririi conștiinței, ce avertizează asupra unei stări mai grave decât moartea trupului: moartea spirituală.Sfârșitul vieții trebuie înțeles ca o vreme a culegerii roadelor, o împlinire a lucrării în acest plan orizontal, la care suntem chemați, urmând să culegem răsplata faptelor noastre în planul vertical în ziua hotărâtă de Dumnezeu, considerată ca fiind ultima a acestei lumi: „este rânduit oamenilor o dată să moară, iar după aceea să fie judecata” (Evrei 9, 27).Constatăm o universalitate a credinței în nemurirea sufletului, la care se adaugă credința într-o judecată a sufletelor după moarte, ceea ce explică marea asemănare a riturilor și ceremoniilor funerare din toate religiile mari ale lumii. Omul, indiferent de apartenența sa la o anumită epocă istorică sau zonă geografică, păstrează în sufletul și în conștiința sa cele două dimensiuni esențiale ale adevărului: viața veșnică și petrecerea acesteia în Rai – „anticamera Împărăției lui Dumnezeu” (Matei 25, 34) – sau în Iad – „a cărui lumină este ca o beznă oarbă” (Iov 10, 21).Destinația sufletelor este hotărâtă la Judecata particulară care, conform Sfinților Părinți, are loc la patruzeci de zile după moartea trupului. Cu toate acestea, sentința definitivă nu este dată până la Judecata de Apoi, iar rugăciunile celor vii și rugăciunile Bisericii pentru cei adormiți sunt în măsură să schimbe hotărârile lui Dumnezeu – pomenirea morților fiind o datorie și, totodată, o probă a iubirii fiecăruia dintre noi față de semeni.Cât privește criteriul Judecații, acesta este, în mare măsură, reprezentat de iubirea creștină, exprimată prin posibilitatea de a-L vedea pe Hristos în cealaltă persoană – indiferent cine ar fi aceasta –, deoarece doar această iubire este capabilă să pună început unei veșnice comuniuni cu Însuși Dumnezeu.Totodată, trebuie amintit faptul că și trupul devine nemuritor la învierea generală, după Judecata de Apoi, astfel încât cei adormiți în Hristos vor avea din nou trupuri vii, transfigurate, „asemenea trupului slavei lui Hristos” (Filipeni 3, 21), și vor trăi împreună cu Mântuitorul Hristos într-o lume nouă.Având încrustate în inimi aceste precepte teologice, care se regăsesc in extenso în paginile lucrării intitulate Omul dincolo de moarte, recomandăm cititorilor să-și rezerve câteva clipe pentru a lectura acest mic catehism, cu garanția că timpul respectiv nu va fi un timp pierdut, ci un timp al mântuirii.

    • Starea de priveghere în teologia ortodoxă este considerată fundamentală pentru mântuire, deoarece fără liniștirea minții și a sufletului nu poți ajunge la pace, curățare și iluminare. În ceasul de priveghere regăsim parte din răbdarea noastră pe care o risipim în timpul zilei, ca la final să ne aflăm cu un pas mai aproape de Dumnezeu prin urcușul nostru duhovnicesc.     „Slujirea liturgică în Biserica noastră n-a fost nicicând despărțită de slujirea cuvântului; de aceea, și nevoia de carte de predică este permanentă”, spune în prefața cărții părintele doctor Matei Corugă. Volumul Cuvântări la ceas de priveghere, semnat de Înaltpreasfințitul Părinte Calinic, Arhiepiscop al Sucevei și Rădăuților, este mult mai mult decât o carte de predică. Este o lucrare care te invită la un moment de priveghere ca, având mintea așezată în inimă, să te adâncești în spiritualitatea ortodoxă.     Cuprinsul volumului ne ghidează spre a descoperi informații care să ne fie sprijin în credința ortodoxă, în timp ce ne putem îmbogăți cu importante referiri din cultura română și istoria poporului nostru și a vieții bisericești. Subiectele de reflexie pe care le regăsim în carte: Sfânta Treime, Despre Maica Domnului, Despre Evanghelie și evangheliști, Despre îngeri, Despre sfinți, Despre proroci, Despre apostoli și ucenici, Despre mucenici și mărturisitori, Despre ierarhi, Despre cuvioși monahi și mănăstiri, Despre sfinții doctori fără de arginți, Sfântul Apostol Andrei, creștinătorul României, Despre sfinții împărați bizantini, Despre sfinții voievozi români, Despre sfinții închisorilor, Icoanele – imagini văzute ale Nevăzutului, Calea de dincolo de moarte, Despre Fericiri și Rugăciunea „Tatăl nostru”, ne arată, prin așezarea lor, și o anumită rânduială pe care ar trebui să o adoptăm în privegherea noastră, toate începând cu gândul la Dumnezeu Cel în Treime și încheindu-se cu gândul la fericirea noastră, la cele nouă căi de a o atinge și la Rugăciunea de la care pleacă toate rugăciunile noastre.     „Doar o rugăciune sinceră, în care cererile noastre «să fie arătate lui Dumnezeu» (Filipeni 4, 6), când totul este gol și descoperit înaintea ochilor Aceluia în fața Căruia noi vom da socoteală (Evrei 4, 13), ne va uni cu Dumnezeu”, spune Înaltpreasfințitul Părinte Calinic în cuvântul său privind rugăciunea „Tatăl nostru”. Asemenea putem spune că doar prin lectură cu inimă sinceră, când în ceas de priveghere stăm cu sufletul deschis pentru a putea primi cuvânt de învățătură, ne putem întâlni cu Dumnezeu, odihnindu-ne mintea și trupul.

Carti scrise de acelasi autor

    • Deserturile de post cuprinse in carte sunt simple, preparate cu ingrediente ieftine È™i la îndemâna oricui. 

      Dulciurile de post se pregatesc usor, au nevoie de putine etape de pregatire si sunt atat de bune incat le puteti pregati si in restul anului.

      100 de prajituri si deserturi de post

      1. BrioÈ™e de ciocolată
      2. Chec cu sfeclă roÈ™ie È™i viÈ™ine
      3. Chec cu cacao și portocale
      4. Bomboane din biscuiți
      5. Chec cu nuci
      6. Negresă cu banane
      7. Biscuiți cu banane și susan
      8. BiscuiÈ›i cu fulgi de ovăz È™i banane
      9. Tort sufleu cu fructe
      10. Chec de portocale
      11. GogoÈ™i cu dulceaÈ›ă
      12. Ștrudel cu mere
      13. BiscuiÈ›i cu stafide È™i făină integrală
      14. Biscuiți trandafiri
      15. BiscuiÈ›i cu făină de porumb
      16. Brioşe cu cacao È™i viÈ™ine
      17. Chec cu ciocolată
      18. Clătite de post
      19. Nuci caramelizate
      20. Plăcintă fragedă cu mere
      21. Chec cu nuci și prune
      22. Prăjitură cu căpÈ™uni
      23. Prăjitură de post cu halva È™i nucă
      24. Plăcintă cu dovleac
      25. Salam de biscuiți
      26. Trufe cu ciocolată
      27. Brioșe cu banane
      28. Prăjitura cu morcov È™i mere
      29. Prăjitură cu prune È™i migdale
      30. Cornulețe cu gem
      31. Cornuri cu mac
      32. Tort cu ananas
      33. Bomboane din fructe uscate
      34. Chipsuri din mere
      35. Banane prăjite
      36. Chec cu mălai È™i banane
      37. Tort cu ciocolată È™i viÈ™ine
      38. Prăjitură cu cacao È™i nucă de cocos
      39. Negresă din nuci È™i curmale
      40. Gutui coapte cu nuci şi stafide
      41. Prăjitură cu avocado
      42. Biscuiți cu susan
      43. Jeleuri din fructe
      44. Desert din portocale
      45. Chec cu portocale
      46. Chec cu nuci
      47. Mere coapte cu nuci
      48. Halva de casă
      49. Bezele de post
      50. Salată de fructe de iarnă
      51. Bomboane cu căpşuni È™i nuci
      52. ÎngheÈ›ată de banane
      53. Îngheţată de ananas, mango È™i banane
      54. Îngheţată de căpÈ™uni È™i banane
      55. BiscuiÈ›i cu scorÈ›iÈ™oară È™i ovăz
      56. Chec cu dovleac
      57. Batoane energizante cu fulgi de ovăz
      58. Paste cu nuci și vanilie
      59. Chec de post cu mac
      60. Prăjitură cu sfeclă
      61. Prăjitură cu prune
      62. Prăjitura “ziua È™i noaptea”
      63. Cornuleţe cu borÈ™
      64. ÎngheÈ›ată cu zmeură
      65. Ruladă cu gem
      66. Biscuiţi cu mix de seminÈ›e
      67. Sorbet de piersici
      68 Tartă cu mere
      69. Brioșe cu stafide
      70. Mere caramelizate
      71. Clătite cu portocale
      72. Batoane cu miere și mac
      73. Muffins cu unt de arahide
      74. Banane umplute
      75. Brioșe cu miere
      76. Chec cu afine
      77. Waffles din fulgi de ovăz
      78. Prăjitură cu cremă de cafea
      79. Prăjitura cu morcov fără coacere
      80. Ciocolată de casă cu nuci
      81. Biscuiți cu vanilie
      82. Budincă de ciocolată
      83. Baclava
      84. Prăjitură cu cremă de griÈ™
      85. Chec zebră
      86. Fursecuri cu dovleac È™i ovăz
      87. Prăjitură cu cacao È™i zmeură
      88. Dovleac copt cu miere
      89. Halva cu semințe de susan și miere
      90. Prune cu nuci în ciocolată
      91. ÎngheÈ›ată de pepene galben È™i banană
      92. Ruladă de biscuiÈ›i cu nucă de cocos
      93. Cozonac de post cu cacao, nucă È™i stafide
      94. Prăjitură din mălai
      95. Bomboane din biscuiți și banane
      96. Ruladă cu mac
      97. Prăjitura cartof de post
      98. Pere cu nuci și miere
      99. Biluțe cu cacao și cocos
      100. Chec pufos

watch series