Viata Sfintei Maria Egipteanca

Format: 11x16 cm
ISBN: 978-973-136-584-8
Status: in stoc

Viata Sfintei Maria Egipteanca

Colectia: Alte carti
Autor:
Editura: Sophia

O, Preacuvioasa maica Maria Egipteanca, ceea ce stralucesti in lumina Dumnezeirii, roaga‑te Multmilostivului Dumnezeu sa ne dea iertare de pacate si mantuire sufletelor noastre, ca in cereasca Imparatie impreuna cu sfintii si cu ingerii de‑a pururi sa‑I dam slava, cantand: Aliluia!

Cuvioasa maica, cele de lauda aducem tie pentru nevointele tale mai presus de fire, ca l‑ai biruit pe Veliar cu puterea Sfintei Cruci si cununa slavei ai dobandit de la Dumnezeu.

Roaga-te Stapanului Hristos sa ne ierte de pacate si pe noi, cei ce te laudam si cantam tie: Bucura‑te, sfanta cuvioasa maica Maria, si da-ne ajutorul tau cel duhovnicesc spre a fi mai credinciosi, mai smeriti si mai rabdatori!

Pret: 7.00 LEI   
  Cumpara


Scrieti o recenzie

Nume:
Email:
Mesajul:
Apreciere:



  Trimite comentariul


(Nu exista recenzii la aceasta carte. Fiti primul care scrie o recenzie!)


Carti similare

    • Dacă în vremurile noastre – vremuri de sărăcie, de foamete şi de întunecare duhovnicească – mai sunt monahi ce au cât de cât dreaptă socotinţă duhovnicească adevărată, ei sunt aceia, foarte puţini la număr, care, fiind luminaţi cu rugăciunea minţii, şi‑au cunoscut amănunţit patimile, au cunoscut amănunţit lucrările duhurilor viclene şi, în fine, lucrarea Dumnezeiescului Duh, care începe prin revărsarea în sufletul omenesc a sfinţitei păci celei în Hristos – iar cine nu şi‑a văzut, în lumina rugăciunii minţii, patimile sale, cine n‑a cunoscut lucrările duhurilor necurate şi n‑a gustat din pacea lui Hristos, care adună laolaltă mintea, sufletul şi trupul, acela nici nu are idee despre dreapta socotinţă duhovnicească, chiar dacă, amăgit de slava deşartă, i se pare că o are... 
      Vrei să simţi uşurare de patimile care te luptă? Vrei să afli umilinţă în chilia ta, umilinţă fără de care gândul, răpit de vântul sălbatic ca o corabie fără ancoră, goneşte pe valurile închipuirii şi este aruncat în adâncul trândăvirii? Vrei să vezi lumină din Lumină? Vrei să guşti dragoste care iese din Dragoste şi duce la Dragostea veşnică? Ia gândul tău şi aruncă‑l la picioarele fraţilor şi surorilor, fără să faci deosebire între răi şi buni; spune‑i gândului tău şi repetă‑i cât mai des, ca din gând să se nască şi simţământul: „Aceştia sunt nişte îngeri ai lui Dumnezeu, numai eu mă asemăn diavolului prin păcat şi întunecare”. 

Volume apartinand de la aceeasi editura

    • Într-o lume în care apasarea duhului nelinistit al acestui veac sporeste fara încetare numarul celor mutilati sufleteste, singura "chirurgie reparatorie" cu sanse de reusita se practica doar în spitalul lui Hristos. Cufunda-te în cartea lui Jean-Claude Larchet: vei întâlni acolo minunea medicinii fara de arginti...

      Cuprins:
      Prefată
      Introducere
      Partea I: Premise antropologice. Sănătatea primordială si originea bolilor
      1 Sănătatea primordială a omului
      2 Cauza cea dintâi a bolilor. Păcatul strămosesc
      3 Patologia omului căzut
      1. Patologia cunoasterii
      a) Pervertirea si decăderea cunoasterii si a organelor sale
      b) Răul ca irealitate. Nasterea unei cunoasteri fantasmatice. Perceperea delirantă a realitătii, la omul căzut
      2. Patologia dorintei si a plăcerii
      a) Devierea dorintei si pervertirea plăcerii
      b) Iconomia dorintei
      c) Patologia dorintei si a plăcerii, la omul căzut
      3. Patologia agresivitătii
      4. Patologia libertătii
      5. Patologia memoriei
      6. Patologia imaginatiei
      7. Patologia simturilor si a functiunilor trupesti
      Partea a II-a: Descrierea, manifestările si felul în care se produc bolile spirituale. Patimile
      1 Patimile, boli spirituale
      2 Pilautia
      3 Gastrimarghia
      4 Desfrânarea
      5 Arghirofaha si pleonexia
      6 Tristetea
      7 Akedia
      8 Mama
      9 Frica
      10 Chenodoxia
      11 Mândria
      12 Transmiterea bolilor spirituale în umanitatea decăzută
      Partea a III-a: Conditiile generale ale tămăduirii
      1 Hristos - Tămăduitorul
      2 Tămăduirea prin Sfintele Taine
      1. Introducere
      2. Botezul
      3. Mirungerea
      4. Mărturisirea (Pocăinta)
      5. Euharistia
      6. Maslul
      3 Conditiile subiective ale tămăduirii si sanătatea în Hristos
      1. Vointa de a fi vindecat
      2. Leacul credintei
      3. Leacul pocăintei
      4. Leacul rugăciunii
      a) Rolul rugăciunii si efectele ei tâmăduitoare
      b) Metoda de rugăciune isihastă
      5. Leacul poruncilor
      6. Leacul nădejdii
      4 Procesul tămăduirii: convertirea lăuntrică
      Partea a IV-a: Infăptuirea tămăduirii
      1 Dubla miscare a convertirii interioare. Practica
      2 Infăptuirea virtutilor generice, început al tămăduirii puterilor sufletesti fundamentale
      1. Introducere
      2. Cumpătarea (înfrânarea)
      3. Bărbătia
      4. Luarea-aminte
      3 Rolul terapeutic al părintelui duhovnicesc
      4 Arătarea gândurilor
      5 Lupta împotriva gândurilor
      1. Lupta lăuntrică
      2. Dubla origine a gândurilor
      3. Mecanismul ispitirii 4. Strategia duhovnicească. Veghea si luarea-aminte
      5. Alungarea gândurilor rele
      6. Rolul rugăciunii si al răbdării
      7. Efectele tămăduitoare
      6 Nevointa trupească. Rostul ei ajutător în tămăduirea sufletului
      Partea a V-a: Tămăduirea patimilor si dobândirea virtutilor
      1 Tămăduirea gastrimarghiei. înfrânarea
      2 Tămăduirea desfrânării. Abstinentă si castitate
      1. Castitatea monahală
      2. Castitatea conjugală
      3 Tămăduirea filarghiriei si a pleonexiei. Neagonisirea si milostenia
      1. Sărăcia de bunăvoie (neagonisirea)
      2. Milostenia
      4 Tămăduirea tristetii. Lacrimile, străpungerea inimii si bucuria
      5 Tămăduirea akediei
      6 Tămăduirea mâniei. Blândetea si răbdarea
      7 Tămăduirea fricii. Frica de Dumnezeu
      8 Tămăduirea slavei desarte si a mândriei. Smerenia
      1. Tămăduirea slavei desarte
      2. Tămăduirea mândriei
      3. Smerenia
      Partea a VI-a: Redobândirea sănătătii
      1 Nepătimirea
      2 Iubirea
      1. Iubirea duhovnicească de sine
      2. Iubirea de aproapele
      3. Iubirea de Dumnezeu
      3 Cunoasterea
      1. Introducere
      2. Contemplarea naturală
      3. Cunoasterea/vederea lui Dumnezeu
      4. Legătura dintre cunoasterea/vederea lui Dumnezeu si praxis
      5. Rolul rugăciunii curate
      6. Cunoasterea lui Dumnezeu si sănătatea sufletească
      Concluzii

    • Scriitoarea Amelia Sophia Le Feuvre (1861-1929) s-a născut la Londra, în anul 1861. Multe dintre cărțile ei sunt dedicate copiilor, fiind impregnate cu principiile creștine care stau la temelia unei educații în spiritul credinței. Pe nesimțite, prin intermediul unor povestiri frumoase și atrăgătoare, copiii sunt familiarizați cu cele mai importante idei și noțiuni, de care nu se vor despărți mai târziu niciodată.
      Cartea de față ne propune cea mai frumoasă istorisire din lume – aceea a vieții Mântuitorului, rezumând episoadele majore relatate de Sfintele Evanghelii și reformulând în cuvinte la îndemână și accesibile conținutul câtorva parabole. Este, așadar, o carte care nu ar trebui să lipsească din mica bibliotecă a copiilor, ca o introducere la lectura de mai târziu a textului biblic.
      ***
      Vă ofer această povestire în cuvinte cât mai simple a vieții pă­mân­tești a Mân­tu­i­torului, în speranța că i‑ar putea captiva și pe cei mici. Am încercat să o scriu așa cum mi‑ar plăcea să li se citească unor copii la vârsta de patru-cinci ani sau mai mari. 
      De aceea, nu am insistat prea mult asupra con­­ținutului doctrinar al învățăturilor Domnului, ci I-am redat pur și simplu cuvintele, povestind câteva dintre pildele pe care copiii le pot înțelege cu ușurință.
      M‑am străduit să descriu viața Mântuitorului pe înțelesul tu­turor. Desigur, cel care o citește copi­ilor poate adăuga și alte lucruri. Speranța mea este că, istorisindu-le celor mici viețuirea pământească a lui Iisus, El va fi mai bine înțeles și mai iubit de cei care I‑au fost la rândul lor atât de dragi.
      Amy Le Feuvre

    • Constantin Virgil Gheorghiu (1916‑1992) debutează în 1937 ca poet în Bilete de papagal. Apropierea sa de Arghezi (care îi va prefaÈ›a mai târziu o carte de reportaje) avea să însemne, practic, introducerea definitivă a lui C.V. Gheorghiu în lumea literară.
      În 1937, îi va apărea la Cartea Românească prima plachetă de poezie, ViaÈ›a de toate zilele a poetului. În 1940, Gheorghiu publică cel de‑al doilea volum de versuri – Caligrafie pe zăpadă –, care va fi încununat cu Premiul pentru scriitorii tineri al FundaÈ›iilor Regale. Poetul va lua atitudine, condamnând public, în virtutea credinÈ›ei sale creÈ™tine, asasinarea lui Armand Călinescu È™i închinând memoriei sale un poem, ce avea să fie publicat în 1940. Ultima plachetă de versuri a lui Constantin Virgil Gheorghiu, de dinaintea exilului său, Ceasul de rugăciune, se va bucura È™i ea de o bună primire în lumea literară.
      DeÈ™i cunoscut mai cu seamă ca un prolific romancier al exilului românesc postbelic – până în prezent cel mai tradus scriitor român din toate timpurile –, Constantin Virgil Gheorghiu este autorul unei opere poetice ce a rămas nemeritat în umbră. Retipărită acum, după mai bine de opt decenii, ea reîntregeÈ™te portretul celui ce s‑a numit, până la trecerea sa la cele veÈ™nice în 1992, „poetul lui Hristos È™i al României”.
      Și pentru toți am scris

watch series