Sfanta Xenia cea smerita si nebuna dupa Hristos

Format: 13x20 cm
ISBN: 978-606-550-325-0
Status: momentan indisponibil

Sfanta Xenia cea smerita si nebuna dupa Hristos

1 recenzii (nota 5.0)

Colectia: Alte carti
Autor:
Editura: Egumenita
Numar de pagini: 264

Una dintre cei mai mari Nebuni din Rusia este sfânta È™i fericita Xenia din Petersburg, care repeta în secolul al XVIII- lea, secolul despotismului luminat, faptele părinților Bisericii, părinți care au trăit cândva, demult.

Ea însăÈ™i a văzut cât de nestatornică È™i de efemeră este lumea pământească, È™i după douăzeci È™i È™ase de ani de viață fericită È™i îndestulată a părăsit totul pentru a se cufunda în durerea omenească.

Prin viața sa ea a demonstrat cât de fals È™i de inutil este tot ceea ce este lumesc È™i pământesc È™i pe care ni-l dorim

Am numit-o fericită, pentru că totdeauna era cu mintea la Dumnezeu, în lumea rugăciunii fără întrerupere.

Pret: 9.00 LEI   
Momentan indisponibil


Scrieti o recenzie

Nume:
Email:
Mesajul:
Apreciere:



  Trimite comentariul


(Nu exista recenzii la aceasta carte. Fiti primul care scrie o recenzie!)


Carti similare

Carti scrise de acelasi autor

    • Din cuprins :

      Acatistul de multumire catre Maica Domnului

      Acatistul catre Nscatoarea de Dumnezeu ,, Rugul Aprins"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,, Cauta la smerenie"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni de la Manastirea Harbovat

      Acatistul Maicii Domnului ,, Floarea smereniei"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni din Vladimir

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni de la Tihvin

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,, Prodromita"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni de la Tolga

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,, Sporirea mintii"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,, Eu sunt cu voi si nimeni impotriva voastra"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,,  Aratatoarea caii"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,, Frumoasa"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,, Aparatoarea noastra in ziua Judecatii de apoi"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,, Mangaierea celor amarati"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,, Paramythia"(Mangaietoarea) de la Vatopedi

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,, Lacushitiotisa"inaintemergatoarea si luminatoarea de la Schitul romanesc Lacu

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni,,Lacrima cerului"

      Acatistul Maicii Domnului la icoana facatoare de minuni de la Hadambu

      Acatistul pentru toate icoanele facatoare de minuni ale maicii Domnului

    • În dialogul teologiei cu ştiinţele umaniste trebuie să fie clar că teologia nu‑și propune să înlocuiască ştiinţa, ci are obligaţia, pentru evitarea oricărei confuzii, de a defini abordarea teologică a științei. Pe această temelie s‑ar putea clădi un dialog de esenţă, liber de orice prejudecată şi cu consecinţe practice pozitive în slujirea omului aflat în suferinţă, pe care îl interesează nu discuțiile noastre în contradictoriu, ci o alianţă în folosul său. 
      Aşadar, psihoterapia ortodoxă este mai întâi un „botez” în în­văţăturile Părinţilor, îndeosebi ale isihaştilor, sub îndrumarea pas­torală a unei persoane cunoscătoare a teologiei patristice, asociat cu participarea cucernică la practicile liturgice şi duhovniceşti ale Bisericii. Biserica, fără să ignore nevoile ac­tuale ale omului suferind, doreşte ca evoluţia lui ascendentă să nu se limiteze la extinderea sinelui spre noi zone de gândire, trăire şi maturitate, ci să constituie o deschidere a persoanei spre Binele veşnic: spre Dumnezeu. Viaţa arată că boala grea şi suferinţa pe care o implică pot să‑l mişte pe om spre maturizare şi apropiere de Dumnezeu. 
      Pentru terapeutul ortodox, care nu susţine niciodată că oferă rezolvarea problemei existenţei, ci doar extinderea conştientizării şi asumării răspunderii personale, credinţa devine mobil, şi nu relaxare pasivă în ceva de natură magică, renunţare la asumarea răspunderii personale, eronat numită predare în mâna lui Dumnezeu. Prin urmare, credinţa terapeutului creştin nu este o ideologie ce trebuie apărată, ci o trăire personală care se cere cultivată. Terapeutul credincios exercită o morală pe care o slujeşte, apără au­tenticitatea persoanei pacienţilor săi, libertatea opţiunilor lor, şi nu doreşte ca, exploatându‑le poziţia vulnerabilă, să le impună opiniile sale, ci să lupte cu eternele întrebări existenţiale legate de căutarea sensului vieţii.

watch series